سوالات متداول

محصول

کُشِن طی سال های گذشته برای بیش از دو هزار کسب و کار محتوا تولید کرده که تمام ویدئو ها در وبسایت این مجموعه منتشر شده و با جستجوی کلید واژه های مورد نظر میتونید نمونه های مشابه رو مشاهده کنید. برای مشاهده ی نمونه کارهای مشابه چند نکته باید مد نظر قرار داده بشه. اول اینکه کُشِن با هدف افزایش رضایتمندی ، سلایق مشتریانش رو دریافت و در سفارش اعمال میکنه بنابراین با دیدن نمونه کارها میتونید با سلایق متنوعی آشنا بشید و شاید ایده های جدیدی برای تولید محتوای توصیفی به ذهنتون برسه. 2- کُشِن یک انیمیشن توصیفیه و میتونه هر نوع محصول و کسب و کاریو معرفی کنه . بنابراین هیچ محدودیتی وجود نداره و در صورتی که نمونه مشابه کسب و کارت پیدا نکردی، باید بهت تبریک گفت ، چون شما در بین رقبای خودتون پیشگام هستید و قطعا سرعت بازدهی محتوای توصیفی شما بالا خواهد بود.
بهترین راه برای دسترسی به نمونه کارهای کُشِن ، ورود به وبسایت و مراجعه به قسمت تالار نمایشه. با جستجوی کلید واژه مورد نظرت میتونی از بین بیش از شش هزار دقیقه محتوای توصیفی تولید شده، نمونه کارهای مرتبط با کسب و کارت رو مشاهده کنی. همچنین ده ها نمونه کار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام، آپارات و غیره منتشر شده که میتونی بهشون مراجعه کنی.
نگارش یک سناریو نیازمند توجه به ده ها نکته تاثیرگذار در انتقال پیامه که کارشناسان کُشِن در این زمینه آموزش دیدن، نکاتی که شاید در ظاهر بهش توجهی نشه اما در ذهن مخاطب تاثیر زیادی خواهد داشت.مواردی مانند عدم استفاده از کلمات با بار منفی، استفاده از فعل و فاعل مناسب و مواردی از این دست. بنابراین پیشنهاد میکنیم که شما نقطه نظرات و دغدغه های خودتون رو به ما منتقل و به تخصص ما اعتماد کنید. اما اگر در نهایت تمایل به نگارش سناریو توسط خودتون رو دارید ما به دیدگاه شما احترام میزاریم اما معتقدیم کیفیت تاثیر گذاری ویدئو تغیر خواهد کرد.
خیر. امکان پذیر نیست. در پاسخ به سوال باید به این موضوع توجه داشت که کُشِن در گروه محتوای توصیفی قرار داره و هدف از ساخت محتوای توصیف محصول ، آگاهی بخشی به مخاطب در کمترین زمان ممکن برای انتخاب محصول مورد نظرشه که این موضوع در محتوای داستانی و طنز امکان پذیر نیست. یه مثال ساده شاید بتونه منظور مارو از محتوای توصیفی بهتر بیان کنه. شما به یک فروشگاه خرید لوازم خانگی مراجعه میکنید و از فروشنده میخواهید تا امکنات و ویژگی های یک ماشین لباسشویی رو برای شما توضیح بده. حالا تصور کنید فروشنده بجای این موضوع شروع کنه به تعریف کردن یه ماجرای طنز و یا داستان، خیلی غیرمنطقیه، درسته؟ چنین صحبت هایی اصلا نمیتونه نیاز شما رو تامین کنه.
بله، امکان پذیره. در تشریح این موضوع میشه به چند راهکار اشاره کرد : 1- معرفی محصول در یک فروشگاه کالا ، ضرورتا به معنای معرفی تک به تک کالا ها نیست. این فروشگاه در حال ارائه یک سری خدمات به مشتریانشه، مانند تحویل درب منزل ، امکان سفارش آنلاین، ضمانت برگشت کالا و چندین خدمت دیگه که جزئی از سبد خدمات فروشگاهه و با تشریح اونها اقبال مشتریان افزایش پیدا میکنه. 2- در صورتی که در یک فروشگاه، فروش چند قلم محصول خاص جزو اولویت های اون مجموعست ، میشه صرفا به توصیف اون کالاهای خاص پرداخت. 3- در صورتی که تولید کننده محصولات هستید امکان تولید محتوای توصیفی بصورت گام به گام برای تمام محصولات وجود داره و کُشِن میتونه یک برنامه استراتژی حرفه ای برای شما تنظیم کنه. 4- کمپین های فروش و جشنواره های فصلی میتونه از دیگر خدماتی باشه که توسط فروشگاه ارائه میشه که در چارت کُشِن برای توصیف اونها فرم های ویژه ای در نظر گرفته شده.
کُشِن با بهره گیری از بروزترین راهکارهای بازاریابی دیجیتال در سطح جهان ، استراتژی رو ابداع کرده تا از طریق اون بتونید جامعه هدف محصولتون از مرحله عدم آشنایی با محصول و برند، به مشتری وفادار تبدیل کنید که طی هشت مرحله (این مراحل در چارت محتوای توصیفی کُشِن معرفی شده) انجام میشه. در واقع کُشِن با آگاه سازی مخاطب نسبت به محصول و نیازی که اون محصول میتونه تامین کنه، اعتمادش رو جلب و با ارائه آموزشهای لازم در زمینه نحوه خرید ، نحوه مصرف و نگهداری، به یک مشتری وفادار تبدیلش میکنه. بنابراین نکته بسیار مهمی که باید بهش توجه داشت اینکه در صورتی کُشِن میتونه در بازاریابی محتوا به شما کمک کنه که ضمن شناخت کامل از اهداف و تخصص های کُشِن ، به تیم تولید این برند اعتماد کنید.
کُشِن از بروزترین و پربازده ترین روشهای بازاریابی دیجیتال بهره میبره و تلاش هر روزه ی ما بروزرسانی و بهبود این راهکارهاست . تجربه ی چند سال اخیر هم نشون میده مشتریانی که به راهکار کُشِن اعتماد کردن ، بازدهی قابل قبولی داشتن و همین موضوع باعث شده تا دوباره و دوباره برای تولید محتوای توصیفی به کُشِن مراجعه کنن. اما یک زاویه ی پنهان در نتیجه نهایی کُشِن و بازدهی اون تاثیرگذاره. و اون اینکه داشتن یک محتوای بی نقص و با کیفیت ، بدون در نظر گرفتن استراتژی با حرفه ای در انتشار محتوا میتونه بازدهی رو تحت الشعاع قرار بده. علاوه بر این مورد ، بعضا مشتری ها تلاش میکنن تا سلایق کاملا شخصی و دیدگاه های غیرعلمی خودشون رو در محتوا اعمال کنن که این موضوع هم در خروجی نهایی محتوای توصیفی تاثیرگذاره.
به جرات میتوان گفت هرجا که مشتریان عزیزمان به تخصص کُشِن اعتماد کرده اند ، بازخوردی مثبتی از محتوای توصیفی داشته اند که البته میزان بازدهی در موقعیت های مختلف تفاوت هایی داشته اما تا کنون گزارشی از سمت مشتریان مبنی بر عدم بازدهی وجود نداشته است. همچنین سفارش چند باره ی یک برند به کُشِن، نشان از جلب نظر آن مجموعه بوده است.
امکان استفاده از تصاویر و ویدئوهای واقعی و ترکیب آن با موشن گرافیک امکان پذیر است و در برخی محتواهای توصیفی میتواند تاثیرگذاری آن را دو چندان کند. در حال حاضر تصویر برداری جزو خدمات قابل ارائه کُشِن تعریف نشده است.
محتوای توصیفی کُشِن با هدف تاثیرگذاری هرچه بیشتر و افزایش تمرکز مخاطب بر محتوا ، بصورت شخص به شخص با مخاطب خودش صحبت میکنه. به این شکل شخصی مقابل شما نشسته و با مخاطب قرار دادن شما ، قصد توضیح موضوعی را دارد. بنابراین استفاده از چند گوینده در چنین سبکی باعث کاهش بازدهی محتوای توصیفی میشود و کاربرد آن بیشتر در محتواهایی با چند شخصیت میباشد.
بله ، امکان پذیره. این موضوع یکی دیگر از نکات سلیقه ای مشتریان میباشد و امکان سفارشی سازی در آن پیش بینی شده. در حال حاضر کاراکترهای متنوعی در سایت قرار داده شده که میتونه تمام سلیقه ها و نیازهارو شامل بشه اما در صورتی که مشتری تمایل به کارکتر خاص داشته باشه میتونه درخواستش رو برای واحد فروش ارسال کنه.
بله. امکانپذیره. البته همیشه این موضوع به عنوان یک عامل کاهش بازدهی محتوا معرفی شده و همیشه به مشتریان توصیه میکنیم تا از فرم یک دقیقه استفاده کنند و در صورتی که محتوای حجیم دارند ، این محتوا در چند سرفصل تقسیم و بصورت جداگانه تشریح شود. اما نهایتا در صورتی که مشتری وجود یک محتوای یکپارچه را ضرورت ببیند این کار انجام خواهد شد.
عوامل بسیار متنوعی در اعتماد سازی یک محصول تاثیرگذاره که میتونه از نام و بسته بندی محصول گرفته تا روشهای بازاریابی و شرایط فرهنگی جامعه، بنابراین به سختی میشه صرفا با یک راهکار بازاریابی به تمام این عوامل پاسخ داد. اما در اینجا سعی داریم تا برخی ویژگی های یک محتوای توصیفی تاثیرگذار که کُشِن به اونها توجه داره رو معرفی کنیم. 1- داشتن یک استراتژی با پشتوانه علمی و با کیفیت لازمه ی هر کار بازاریابی و در واقع شما قبل از آغاز بازاریابی باید بدونید مخاطب شما برای شناخت هرچه بهتر یک محصول به چه اطلاعاتی نیاز داره و قراره طی چه مسیری به نقطه ایده آل و تبدیل به مشتری شدن برسه. کُشِن هشت مرحله رو برای آگاهی بخشی به مخاطب طراحی کرده که با معرفی برند یک محصول شروع میشه و گام به گام مخاطب با محصول آشنا شده ، از منافع بهره مندی از اون محصول آگاه میشه ، در مورد نحوه خرید و استفاده از راهنمایی میشه و در مورد کالای اصل و تقبلی اطلاعات کسب میکنه و در نهایت به دلیل شفافیت محتوا ، تبدیل به مشتری وفادار شما خواهد شد. پس باید به این اصل مهم توجه کنیم که شفافیت و قابل درک بودن محتوا یکی از اصول تاثیرگذار در ذهن مشتریه. توجه به پارامترهای نگارش محتوا ، نحوه بیان جملات ، ویژگی های تصویری بکار برده شده ، ترتیت محتوایی و ده ها عامل دیگه همگی دست به دست هم دادن تا کُشِن امروز به عنوان پیشگام محتوای توصیفی در بازار معرفی بشه. تخصص در کنار صداقت میتونه عامل اصلیه اعتمادسازی باشه.

قیمت

هر یک از مجموعه های ارائه خدمات تولید محتوا بر اساس جزئیات و میزان خدمات قابل ارائه ، هزینه های تمام شده تولید خدمت و میزان سود مورد نیاز به ازای هر سفارش اقدام به تعین قیمت میکنند. شاید بتوان یک راهکار را برای مقایسه قیمت دو محصول پیشنهاد داد. حجم خدمات و تخصص هایی که دریافت میکنید، آیا قراره فقط پولی پرداخت کنید و بدون در نظر گرفتن ابتدا و انتهای مسیر ، دغدغه ها و نیازهای مخاطب و بدون هدف یک موشن گرافیک تحویل بگیرید؟ یا تمایل دارید یک تیم متخصص با کوله باری از دانش، یک استراتژی گام به گام برای رسیدن به یک هدف مشخص و با در نظر گرفتن تمام عوامل تاثیرگذار در جلب اعتماد مشتری ، محتوای توصیفی شما رو تولید کند؟ در یک کلام توجه به جزییات و استفاده از دانش روز بازاریابی محتوا وجه تمایز شرکت های مختلف میباشد.
کُشِن علاوه بر برگزاری جشنواره های متعدد فروش در طی سال و ارائه تخفیفات ویژه، همیشه در تلاشه تا امکان استفاده از بازاریابی محتوای توصیفی رو برای تمامی کسب و کارها فراهم کنه و از همین رو با ایجاد شرایط پرداخت اقساطی به مشتریانش اجازه میده تا با پرداخت بخشی از هزینه ها ، فرآیند سفارش محتوا رو آغاز کنن.
کُشِن تخفیفات متنوعی رو در جشنواره های فروشش ارائه میده و همیشه سعی داره تا علاوه بر کیفیت مطلوب ، بهترین تعرفه رو هم در اختیار مشتریانش بزاره.
بله امکان پرداخت اقساطی در پکیج های کُشِن ارائه میشه.
کُشِن در بازه های زمانی مختلف هدایایی رو به مشتریان جدید یا قدیمی ارائه میده که مشتشران میتونن از اون هدیه برای سفارش کُشِن استفاده کنن و تخفیفات ویژه پکیج های تعداد بیشتر از یک دقیقه هستش.
در پکیج های کُشِن ، 10درصد از مبلغ کل سفارش پس از تحویل کلیه محتواها و در صورت رضایت مشتری از خدمات پرداخت میشه.

نحوه خرید و ثبت سفارش

زمان و انرژی که شما برای پیشبرد این پروژه صرف میکنید برای ما ارزشمنده و با همین هدف تمامی فرآیند های اجرای سفارش رو بگونه ای طراحی کردیم که با حداقل صرف زمان از سمت شما بتونیم به حداکثر کیفیت بازدهی دست پیدا کنیم. از مرحله تولید محتوای متنی گرفته تا گرافیک و گویندگی ، تمام سلایق و نقطه نظرات شما دریافت میشه و درصورت نیاز به توضیحات شفاهی از سمت شما امکان برقراری جلسات آنلاین امکانپذیره.
بله، امکانپذیره. در صورتی که به دلیل شرایط زمانی و مشغله کاری یا هر دلیل دیگه ای امکان ثبت محتوا در داشبورد کُشِن رو نداشته باشید، میتونید پس از مذاکره با واحد فروش و مشخص کردن شرایط ، با کارشناس اختصاصی خودتون از طریق پیام رسان ها در ارتباط باشید.
سایت کُشِن با هدف شفافیت در اجرای پروژه، همیشه مشتریانش رو نسبت به تمام فرایند های کاری و قوانین اجرای سفارش آگاه میکنه و با همین هدف با توجه به شرایط سفارش و محصول خریداری شده ، امکان ارائه قرارداد و فاکتور رسمی رو فراهم کرده. کُشِن خودش رو نسبت به کلیه قوانینی که در وبسایت مشخص کرده متعهد میدونه و در جهت جلب رضایت مشتریانش تلاش میکنه، چه این قوانین مکتوب شده باشه و یا صرفا یک تعهد شفاهی.

زمان بندی

بله، امکانپذیره. روال معمول تحویل پکیج کُشِن 20 روز کاری میباشد و در صورتی که مشتری تمایل به کوتاه تر شدن این زمان داره میتونه با واحد فروش مذاکره و این زمان رو تا 3 روز کاری کاهش بده.
باید به اینکه مهم توجه داشته باشید که حدود 20درصد از فرآیند تولید کُشِن با همکاری مشتری صورت میگیره. مراحلی از قبیل تکمیل فرم اطلاعاتی محصول ، تایید سناریو ، تکمیل فرم گرافیک و غیره که در صورت عدم همکاری به موقع ، ممکنه به زمان تکمیل سفارش افزوده بشه. 20 روز کاری ، مدت زمانیه که کُشِن جهت ساخت سفارش نیاز داره.

خدمات پس از فروش

بله، قطعا این موضوع امکان پذیره. میبایست نیازهای مورد نظر جهت ویرایش رو از طریق تیکت برای کُشِن ارسال کنی و پس از هماهنگی های نهایی با واحد فروش این کار انجام میشه.

نحوه استفاده از محصول

کُشِن در تمام فرایند های تبیین استراتژی محتوایی، تولید محتوای توصیفی و در ادامه انتشار اونها در کنار مشتریانش هست و بهشون کمک میکنه. در زمینه انتشار هم با تولید یک پلتفرم انتشار ویدئو در سطح وب به کسب و کارها کمک میکنه تا ضمن داشتن یک صفحه اختصاصی کسب و کار و انتشار محتوای متنی و عکس ، ویدئو های تولید شده رو هم منتشر کنن. این ویدئو ها به سرعت توسط موتورهای جستجو شناسایی و روزانه هزاران بازدید خواهند داشت. علاوه بر این اقدامات ، همیشه به عنوان یک مشاور امین و متخصص در کنار شما هستیم .